El 13 de setembre torna la cursa més gamberra i la millor manera de començar amb bon peu la Festa Major de la Misericòrdia!
Benvingudes a la tercera edició de “La Cursa de la Coia”, la cursa més gamberra i la millor manera de començar amb bon peu la Festa Major de la Misericòrdia!
Aquesta és una cursa diferent, no només venim a córrer sinó que volem xalar així que anima’t a venir amb disfressa i prepara’t per trobar-te sorpreses durant el recorregut.
La Cursa de la Coia és possible gràcies a l’acollida i el suport rebut per l’Ajuntament de Reus, Reus Cultura, Reus Esport i Lleure i moltes altres entitats de la ciutat.
1r, 2n i 3r classificats masculins i femenins
Primer/a classificat masculí i femení dels nascuts des de l’1 de gener del 2003 fins al 31 de desembre del 2010.
Primers classificats masculí i femení dels nascuts des de l’1 de gener del 1987 fins al 31 de desembre del 2002.
Primers classificats masculí i femení dels nascuts des de l’1 de gener del 1977 fins al 31 de desembre del 1986.
Primer/a classificat masculí i femení dels nascuts des de l’1 de gener del 1967 fins al 31 de desembre del 1976
Primer/a classificat masculí i femení dels nascuts fins al 31 de desembre del 1966.
Consisteix a formar un equip del màxim nombre de participants possibles d’una entitat de Reus.
El Xiquet i Xiqueta de Reus més ràpids tindran premi.
El treballador i treballadora més ràpids que indiquin aquesta condició en el moment de la inscripció tindrà un premi
Corredor i corredora més ràpids en el segment d’Strava que l’organització determini i que es publicarà a la web.
Reconeixement a la millor disfressa individual i al millor grup caracteritzat que creui la línia de meta.
Individual als 3 primers classificats de la general Homes i Dones.
Trofeu al primer classificat de cada categoria Homes i Dones.
Premis al primer/a classificat/da de la resta de categories.
En els premis grupals, obsequi conjunt.
Premis per la resta de categories de l’apartat anterior.
5,3 km
9.30 - Ajuntament de Reus
46m
Sense el seu suport, la Cursa de la Coia 2026 no seria una realitat!